miercuri, 14 octombrie 2015

... yellow is the answer !

[eng] It`s autumn, it`s still sunny. This season is all about yellow for me, next outfit is something full of one of my favorite color of this season: yellow!

I never loved yellow so much as now, I guess it is because I grew and I see the world with different attitude, it needs something more and this light yellow is the answer!

People, stop being afraid to wear something that makes you feel good, put colors and smiles on.


[ro] Este încă toamnă, mai apare şi soarele. Acest anotimp este despre culoarea galbenă pentru mine, următorul outfit  este plin de culorea mea preferată a acestui sezon : galben!

Nu am iubit niciodată galbenul ca acum, presupun că am mai crescut şi văd lumea cu o atitudine diferită, aceasta are nevoie de ceva mai mult decît atît şi acest galben aprins este răspunsul!

Oameni buni, să nu vă mai fie frică să purtaţi ceva ce vă face să vă simţiţi bine, puneţi pe voi culori şi zîmbete.

p.s Mulţumesc mult Elysa pentru coroniţă!













I was wearing:
 Arizona shirt
Skirt / here







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu