joi, 11 decembrie 2014

USA - summer time.

[eng] I love travelig. Everywhere I have been, my soul left a small piece of it there. Recently, I was in  the USA with the student program. I worked and I traveld as it is used to be.
I love that country, I love the freedom they have, I like the way people are different, their style, their kindness.. In pictures I`ll show you places that I visited, people that I met and how was my cultural experience.

[ro] Îmi place mult să călătoresc. Peste tot unde am fost, am lăsat cîte o bucățică din sufletul meu. Recent, am fost în SUA cu programul pentru studenți. Am lucrat și am călătorit așa cum și trebuia să fie.
Iubesc țara ceea, iubesc libertatea lor, îmi place modul în care oamenii se diferențiază, stilul lor, bunătatea. În imagini vă voi arăta locuri pe care le-am vizitat, oamenii pe care i-am cunoscut și cum a fost experiența mea culturală.






Me and Ina, my roommate. :*


Eric my manager at work. 


Quality Inn, the hotel where we students lived.

                                                                Virginia Beach

Me and my friend Alina







Me and David.














Enjoy! <3
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu