miercuri, 3 decembrie 2014

Vintage is always a good choice!

[eng] Today I want to show what kind of colourful vintage turban do I have and how you can wear it.
This an awesome accessory for this kind of weather. I found this turban in my mother`s wardrobe and I guess that everybody should have one, if not, you can go and search at every second hand mart one.
This piece is very nice and different. I like very much it`s vintage air.
Don`t be affraid to try it on you if you have it, there are a lot of other ways to wear this turban, mine is just an example.

[ro] Astăzi vreau să vă arăt ce turban colorat și vintage am și cum e posibil să îl purtați.
Este un accesoriu minunat pentru acest tip de timp. Am găsit acest turban în garderoba mamei mele, și presupun că în fiecare dulap s-ar putea să găsiți unul, dacă nu, puteți procura unul din piețele sau magazinele de mîna a doua.
Această piesă este foarte drăguță și diferită. Îmi place foarte mult aerul ei vintage.
Să nu vă fie frică să îl încercați dacă aveți unul, sunt foarte multe metode de a-l purta, al meu este doar un exemplu.

Enjoy and stay warm!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu