joi, 20 noiembrie 2014

Infinit ♡ for vintage pieces.

[eng] I want to share to you my endless love for vintage. In this post I`ll show you what kind of vintage shorts do I have and how I like to wear it.
First I can say that this piece is a "must have" for every girl, because are very confortable and chic.
One of my shorts are made by me from a pair of pants.
If you want to have one, is very easy to make. Down I will show you an example how to make.
All I want to say is that you can make by yourself things, clothes and different types of accesories without spending a lot of money on it, or you can reinvent it and make it special.

[ro] Vreau să îmi distribui dragostea mea infinită pentru stilul vintage. În această postare vă voi arăta ce fel de șorți vintage am și cum îmi place să îi port.
În primul rînd pot spune că această piesă vestimentară e una ”obligatorie” pentru fiecare fată, deoarece sunt foarte confortabili și șic.
Una dintre perechile mele de șorți sunt făcute de mine dintr-o pereche de pantaloni.
Dacă dorești să ai o pereche, este foarte ușor să o faci. Mai jos vă voi arăta un exemplu cum puteți să îi faceți.
Tot ce vreau să va spun este că puțeți să vă faceți singuri diferite lucruri, haine și accesorii fără a cheltui o avere pentru ele, sau chiar pe unele le puteți reinventa pentru a le face speciale.

Example
[eng] open to see the example how to make vintage shorts
[ro]  deschide pentru a vizualiza exemplul de a face șorți vintage.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu