sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Welcome!

[eng] I want to welcome everybody on my blog. Is the first post that I write, and I hope that this is the begining of a new and awesome experience. I want to try to be different, I want to show that we can do everything if we want it.
This blog will be about everything. When I say “Everything” I mean – clothes, fashion, food, make-up, nails and a lot of fun and advices.
I hope you will enjoy, share and influence me in a good way!
[ro] Vreau să zic bun venit tuturor pe blogul meu. Acesta este primul meu post pe care îl scriu, și sper că acesta este un început a unei experiențe noi și minunate. Vreau să încerc să fiu diferită, vreau să arăt că putem face orice dacă dorim.
Acest blog va fi despre tot. Cînd spun ”Tot” am în vedere – haine, modă, mîncare, machiaje, unghii și multe sfaturi și bună – dispoziție.
Sper că vouă vă va plăcea, distribui, și mă ve-ți influența într-un mod bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu